• تاريخ :
     ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ 
  • تعداد بازدید : 93
  • کد خبر : ۲۸۳۱
سیمان خزر قله نشین تحقیق و توسعه در صنایع گیلان .
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر با حکم دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، دکتر پور حیدری مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت گیلان لوح واحد برتر تحقیق و توسعه سال 1401 را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر بدلیل فعالیت های این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه و دستیابی به فنآوری و نوآوری در تولید انواع سیمان سازگار با محیط زیست گیلان اعطاء نمودند .

سیمان خزر قله نشین تحقیق و توسعه در صنایع گیلان .

 

با حکم دکتر اسدالله عباسی استاندارگیلان، توسط دکتر پور حیدری مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت لوح واحد برتر تحقیق و توسعه سال 1401 به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر اعطاء گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خزر

با حکم دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، دکتر پور حیدری مدیر کل صنعت ،معدن و تجارت گیلان لوح واحد برتر تحقیق و توسعه سال 1401 را به دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل شرکت سیمان خزر بدلیل فعالیت های این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه و دستیابی به فنآوری و نوآوری در تولید انواع سیمان سازگار با محیط زیست گیلان اعطاء نمودند .

 👤➕مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر  ضمن تشکر از سازمان صمت استان، کسب این موفقیت را حاصل عملکرد بسیار مناسب پرسنل شرکت از نظر تشکیلات سازمانی، تجهیزات تخصصی و نیروی انسانی متخصص، توانمندیهای لازمه جهت انجام فعالیت‌های تحقیقات توسعه ای و کاربردی و امکانات آزمایشگاهی دانسته و انسجام، مسئولیت پذیری و جدیت همه ارکان سازمان در کسب و بومی‌سازی علم روز دنیا در صنعت سیمان را در دست‌یابی به این توفیق حائز اهمیت برشمردند. وی افزود: تولید محصولات با کیفیت بر پایه دانش بنیان در راستای  حفظ و صیانت از منابع کشور و همچنین قطع وابستگی به خارج، وجه تمایز فرهنگ سازمانی سیمان خزر می‌باشد.

 👤➕ اسحق جمال امیدی اظهار امیدواری کرد با ادامه‌ی روند رو به رشد، در  سال آتی با تقویت پتانسیل بالقوه مشتری مداری بعنوان آخرین حلقه زنجیره ارزش که در فرآیند جاری بازنگری استراتژی شرکت نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می باشد، موجبات ایجاد فضای تجاری سالم، بازار پایدار و شفاف در منطقه جغرافیایی جهت عرضه محصولات  فراهم نموده و عاملین و خریداران نیز با دید شریک نه رقیب تجاری در راستای منافع مشترک فعالیت خواهند نمود

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0